Sprawdź bazę ponad 14 000 produktów - Skorzystaj z wyszukiwarki
- Strefa klienta
- Koszyk (0)
-
Reklamacje i zwroty
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Zgodnie z prawem przystępuje Państwu prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni liczone od dnia otrzymania przesyłki.
Procedura:
- Wypełnić i przesłać zgłoszenie w ciągu 14 dni (liczone od dnia doręczenia przesyłki) na adres e-mailowy sklepu.
Druk oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesyłany jest do Państwa na adres e-mailowy po złożeniu zamówienia.
sklep@bezpiecznebobo.pl - Oczekiwać na odpowiedź sklepu BezpieczneBobo.pl ( zazwyczaj w ciągu 24h )
- Odesłać produkt na adres zwrotów.
F.H.U. HAVEN
Rusinowo 35
87-500 Rypin - Zwrot pieniędzy na wskazany rachunek bankowy w oświadczeniu - po odebraniu paczki zwrotnej lub przedstawieniu dowodu wysyłki.
Zwroty będą przyjmowane tylko i wyłącznie w oryginalnych opakowaniach.
WAŻNE !
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
REKLAMACJA TOWARU
Procedura:- Przesłać zgłoszenie na adres e-mailowy sklepu lub za pośrednictwem zakładki "kontakt".
Zgłoszenie musi zawierać szczegółowy opis usterki.
sklep@bezpiecznebobo.pl - Oczekiwać na odpowiedź sklepu BezpieczneBobo.pl z dalszymi instrukcjami. ( do 14 dni roboczych )
Każda sprawa reklamacyjna będzie traktowana indywidualnie.
Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów oraz reklamacji znajdują się w regulaminie sklepu.
BezpieczneBobo.pl