• Reklamacje i zwroty

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Zgodnie z prawem przystępuje Państwu prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni liczone od dnia otrzymania przesyłki.


Procedura:
  1. Wypełnić i przesłać zgłoszenie w ciągu 14 dni (liczone od dnia doręczenia przesyłki) na adres e-mailowy sklepu.
    Druk oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesyłany jest do Państwa na adres e-mailowy po złożeniu zamówienia.

    sklep@bezpiecznebobo.pl 


  2. Oczekiwać na odpowiedź sklepu BezpieczneBobo.pl ( zazwyczaj w ciągu 24h )
  3. Odesłać produkt na adres zwrotów.

    F.H.U. HAVEN
    Rusinowo 35
    87-500 Rypin

  4. Zwrot pieniędzy na wskazany rachunek bankowy w oświadczeniu - po odebraniu paczki zwrotnej lub przedstawieniu dowodu wysyłki.


Zwroty będą przyjmowane tylko i wyłącznie w oryginalnych opakowaniach.


WAŻNE !  

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    4. w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    5. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    7. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.



REKLAMACJA TOWARU


Procedura:
  1. Przesłać zgłoszenie na adres e-mailowy sklepu lub za pośrednictwem zakładki "kontakt".
    Zgłoszenie musi zawierać szczegółowy opis usterki.

    sklep@bezpiecznebobo.pl 
  2. Oczekiwać na odpowiedź sklepu BezpieczneBobo.pl z dalszymi instrukcjami. ( do 14 dni roboczych )
    Każda sprawa reklamacyjna będzie traktowana indywidualnie.


Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów oraz reklamacji znajdują się w regulaminie sklepu. 


BezpieczneBobo.pl